تنهایی پیاده روی کردنم را آرزوست

بعضی وقتام هست که ادم دلش میخواد یه پیرن گل گلی بپوشه  تو یه خیابون پره درخت  یه عالمه راه بره به هیچ چیزیم فک نکنه

باد ممم بیاد و موهات رو پریشون مریشون کنه 

فقط یه مشکله کوچیکی هست خیابونه هست درخت هست بادم هست ولییییییییی نمیشه اینجوری بیرون بیای :/ اصن  با همون چادر چارقدم  برم بیرون بازم نمیشه چرااااا چون که تنهایی یه دختره اورتینه وسط خیابون بخواد مستو ملنگ راه بره علاوه بر انواع و اقسام متلکا باید هی حواسش باشه که چجوری از شره ماشینهای بی ادبه بی ادب خلاص شه تازه اینا همه در شرایطیه که خیابون شلوغ باشه وقتی خلوته که دیگه دزدیده شدن هم به آپشن های دیگه ی پیاده رویه دلچسب اضافه میشه 

پ ن:با اینکه دختر بودنمو خیلی دوس دارم ولی باید بگم که  پسرا خیلی خوش به حالشونه ( بعضی وقتا حتی دیده شده با شلوارککککککک ساعت ۱۲ شب توی خیابون خلوت که پرنده ام پر نمیزده  راه رفتن هیچکیم هیچکارشون نداشته  ) یعنیااا  اینجا لازمه که بگم کوفته برنجیشون شه ....

نظرات 3 + ارسال نظر
امین دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 21:22

باید باغ بخرید :|
دو تا باغ بخرید که بتونید یک کوچه‌باغ اختصاصی بینشون بکشید و با خیال راحت و لباس دلخواه بینشون قدم بزنید!

Vayyyy kooche baaaagh
Man alan faghat ghade kharidane hamun piran golgoli pool daram

تبسم شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 20:15 http://tabasomshadi.blogsky.com

سلام عزیزم
امان از مردهای مزاحم
واقعا لذت یه پیاده روی ساده رو هم از ادم گرفتن

سلام تبسم مهربووووون، اوهوووووم جگره ادمو میشعلونن

فاطمه شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 22:37 http://donyayekoochakeman.blogfa.com

والا من ساعت دوازده شب هم تنها بیرون رفتم تو خیابون خلوت هم بودم اما فکر نکردم به اینکه کسی من را بدزدد. خوب با شلوارک که نمی شه رفت اما فکر نکنم این قدر هم اوضاع بد باشه.

اون که بله به این بدی نیست،این برای اینه من خیلی ترسوام و یه بار زیزه یه پل که خلوتم بود داشتم پیاده میرفتم یه ماشین نگه داشت و میخواست بیاد طرفم و...شانس اوردم که یه تاکسی رد شد و سریع سوارش شدم ،مرسی از اینکه خوندی اینجارو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.