استاد عزیزتر از جان!

یه استادیم داریم که  خیلی مودب و مهربون !!میفرمان که صدات یواشه( کمه ولوم نداری خو من چکا کنم همینجورم هی هم تمرین میکنم خوب شم ها ولی نمیشه یعنی نه که 

نشه میشه ولی من با دیدنش دچار عواقب ناشی از تالاپ تولوپ قلب میشم )  ایشون یک  استعداد زیادی هم در دادو بیداد کردن همراه با غضب زیاد دارن جوری هوار میکشن  که من تا حالا ندیدم و نشنیدم  یعنی این هر دفعه که داد میزنه  من تا یکی دو روز حالم بده  تا دلتون بخوادم وزن کم میکنم یعنی من اگه با ایشون بازم کلاس داشته باشم مطمئنن یه اسکلت ازم باقی میمونه انشالا که خدا خودش خوبش کنه  

پ ن: اخه من میخوام بدونم این رفتار در شان یه استاده اصن !  


نظرات 1 + ارسال نظر
تبسم جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 20:40 http://tabasomshadi.blogsky.com

سلام نازی خانم
عجب استاد جالبی :)

,Salam azizaaaam ,jaleb oo vahshatnak

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.